Ha dolgoztál vagy jelenleg is dolgozol Külföldön és véleményed vagy tapasztalatod van a korábbi vagy a jelenlegi munkaadódról, munkahelyedről, oszd meg másokkal is!

Reméljük sok hasznos információt és tapasztalatot fogunk olvasni a jövőben!

"Felhívjuk minden kedves látogatónk és vélemény nyílvánítónk figyelmét, hogy trágár kifejezéseket, személyek nevét tilos beírni! Ezeket a bejegyzéseket azonnal töröljük az oldalról!

Szerző: Magyar Vendéglátosok  2010.01.29. 11:40 128 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://magyarvendeglatosok.blog.hu/api/trackback/id/tr871712067

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kivándorlás, külföldi munka és válság 2010.06.22. 13:25:09

Külföldi munka és munkakeresés az Egyesült Királyságban. Érdemes-e kimenni illetve maradni? A válság alatt egyértelműen le kell mondani arról, hogy adott esetben rászánjuk magunkat és szerencsét próbáljunk külföldön? Globalizáció, kivándorlás és a váls...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

rolandocattani 2012.01.12. 19:24:41

olvasgatom a commenteket,es nem tudok ra jonni,hogy nemelyik ember hova teszi az eszet neha(velem egyutt).En egy sertestelepen meloztam,es a gazda kerdezte meg,hogy mennyi a fizum.lesutott szemmel mondtam,hogy kb 33korona,jelenlegi arfolyamon.erre o elmosolyodott...es ezt mondta:majdnem a ket es felszereset fizeti ki utanam.ekker katam sokkot.felhivtam, a ceget,hogy valami berkompenzalast jo lenne osszehozni...a valasz:mindenki fixen van.es nekik is ki kell fizetni a telefont,meg az iroda koltsegeit,es a bereiket.300 oraval nem kerestem 400ezer forintot,itt daniaban,ahol az arak igen borsosak.mivel en dohanyzom,igy havi 100ezer kellett minimum.es meg az utazasodat sem fizetik....mocsok egy ceg.de a kenyszer engem is ravitt,hogy ismet nekik dolgozzak.en a szart lapatolom,ok meg tomik a zsebuket.....ez a magyar mentalitas.a szallas....nos az meg elmegy....a furdo....ha lehetne toltenek fel kepet,es akkor meglatjuk,mennyit er a daniai munka.undoritooooooooooo!!!!!!csak akkor dolgozz nekik,ha se kutyad,se macskad...vagy emmi egyeb lehetoseged nincs.

miszterember 2012.01.24. 10:29:39

Szevasz Rolandocattani!

Én tegnap voltam náluk és még semmit sem tapasztaltam meg a "céges intézkedéseikről"de talán eljön az az idő is!
Képeket egyéb infót a miszterember@citromail.hu címen szívesen fogadnék mivel azért érdekelne minden kinn dolgozó tapasztalata!
Köszönettel!
Sztív

steve21 2012.03.20. 20:19:27

@danish: akkor most regisztrál az andreas vagy nem?

danish 2012.03.21. 11:57:08

@steve21: persze,regisztrál,csak definiálni kell a "regisztráció" fogalmát...amiről ez a "cég" szól,LEÍRTAM,ha valakinek nincs elég esze felfogni,akkor csak menjen és szopjon

danish 2012.03.21. 12:03:06

@steve21: arra viszont számíthatsz,(BÁR ÍRTAM EZT IS)hogy később csengetni fog Nálad a dán APEH,mivel andreas kaudiskáék kurvára nem fizetnek semmi adót utánad...

melosfiuk 2012.05.19. 23:30:08

Sziasztok!Nekem most ajánlottak kint melót,állítólag tulipánhagymákat kellene válogatni.Dolgozott már kint valaki ilyen melóban?Mik a tapasztalatok?Mennyire idénymunka ez és ha vége utánna milyen meló van?Tényleg tudnak melót biztosítani egy évig,ameddig a szerződés szól?

Dagonland 2012.05.25. 15:44:53

Lement egy műsor róluk a Dán TV-ben. Ott is arról volt szó, hogy mennyit kapnak ők, és mennyit adnak a munkásnak.

Egyrészről megnyugtató volt, mert a 3F szakszervezet is rájuk nézett, de csak abba tudott belekötni, hogy a kevesebbet adnak, mint amit ők kapnak, meg hogy ez Dániában milyen kevés. Mivel most is velük vagyok kint Dániában, az azért megnyugtat, hogy mindössze ennyit talált náluk a szakszervezet. Ha nem fizetnének adót utánunk, vagy ilyesmi, arra már biztosan rámásztak volna. Szóval megnyugtató, hogy ezt rendesen csinálják.

Viszont teljesen kiborított, hogy két idióta, akik szintén velük vannak kint nyilatkozott, hogy milyen szemétség hogy a cég ennyit meg ennyit kap, ők meg csak ennyit meg ennyit.
Nagyon örvendek neki, hogy azt mondták a TV-ben, hogy a Dánok egységes, külföldiekre is érvényes minibálbéren gondolkodnak.

Hogy lehetnek ezek a magyarok ilyen hülyék? Nem fogják fel, hogy ha gazdáknak kötelező lenne annyit adniuk mint a Dánoknak, akkor a kutyának sem kellünk majd? Hülye lesz a gazda engem felvenni, és szenvedni a nyelvi nehézségek miatt, amikor egy Dánt is felvehet ugyanannyiért.

Nem értem mit pattognak. Andreasagro elmondta mennyit ad, és ezt Én ennyiért vállaltam. Ez sokkal több, mint amennyit otthon keresek. És legalább mindig megkapom a fizumat időben.

Nagyon morci leszek, ha ezek miatt az idióták miatt elvesztem a munkámat, és mehetek haza minimálbérért gürcölni...

ortilio 2012.05.25. 15:58:17

Sziasztok!Én tavaly novemberben mentem ki tehenek mellé. Két hónapig tartott a munka, aztán telefonáltam, hogy maradnék, mert ugye kell a pénz és egy napon belül kaptam másik melót, másik farmon igaz, de tehenekkel kellet dolgozni ugyanígy. Áprilisban jöttem haza mert már hiányzott a család, szerintem ősszel megint megyek ha addig nem találok itt valamit. Tényleg keményen dolgoztam, volt is munka, volt hogy rá is húztam mert azt is kifizették. Mindegyik helyen megkedvelt a gazda, mert látta hogy szeretek dolgozni, aztán adtak is reggelit meg hétvégén meg is hívtak néha ebédre. Kaptam biciklit is mindkét helyen,mert a bolt messze volt gyalog.

evike88 2012.05.25. 16:25:58

Sziasztok! Egy ismerősöm mondta hogy van ilyen cég és nem volt munkám, meg fura is volt először hogy ilyen agrár munkák vannak csak. Aztán mondták hogy virágokkal is lehet foglalkozni és végül orchideákat gondoztam hét hónapig. :)Gyönyörű virágok, de nagyon kényesek, sokat kellett velük törődni, de nem volt nehéz. Most itthon vagyok mert kicsit honvágyam lett, ha ugyanoda visszatudok menni szerintem én is megyek ha nem lesz itthon más. Dánia megtetszett bár néha sokat esik. Egy pici város mellet volt a munkahely és a gazda házában laktam egy lengyel lánnyal. Szerintem jó volt, arra mi is rájöttünk hogy kevesebbet kapunk mint az átlag de magunktól nem találtuk volna meg ez a munkát, mert angolul is csak kicsit tudok, dánul meg csak közben tanulgattam pár dolgot.

zola.k 2012.05.29. 15:10:47

Dragonland!@Dagonland:

Szia Dragonland!

Szerinted a dánok mennyire lesznek hajlandóak ilyen munkákat csinálni?

Mert szerintem semennyire!

Ugyanúgy kell majd nekik a magyar, lengyel meg ukrán meg hasonlók, mert ugye elég jól keresnek ahhoz hogy büdös legyen nekik a kapálás :) Ugyanaz megy mint Londonban, ott is minimálbérbe dolgoznak sokan és elvannak belőle de az angol ott is inkább irodába vágyik, vagy nem hajlandó aljamunkát csinálni.

Ettől ne félj barátom hogy nem kell nekik olyan akinek az a pénz is számít, mint én vagy sokan mások!

Én három hónapig voltam kapálni, nem arról szólt hogy szórakozz, és ha valamit akarsz akkor itthon is spórolnod kell. Ha nagyon nincs más ez is jó, most hiába írják itt páran hogy keresnek rajtatok. Miért itthon nem keres? A vége meg az, hogy alig marad pénzed hó végére....

lalllesz 2012.06.04. 11:43:08

Szevasztok!

Én Szombaton jöttem haza, és nagyon jó itthon lenni végre!!!!

Na,szerintem ha nem tudtok más melót és kell a pénz, akkor ne maradjatok itthon kilencvenért hanem vállaljátok be, dolgozzatok rendesen és akkor jóban lesztek majd a dánokkal.

Van tőlük mit tanulni: családok élnek meg jól a földből, itt meg a fél ország nyomorog.

Különben nézett ki néhol a pajta mint itthon a polgármesteri hivatal.

Legszívesebben én is egy ilyen tanyát csinálnék, mint amilyenen voltam.

Andreasagro kft. meg megcsinálta amit ígért, állta a szavát, ha gondom volt megoldották.

voges 2012.06.05. 16:11:32

Szia!lalllesz:Én is kiszeretnék menni az Andreasagroval,a melótól nem félek,de olyan kérdésem lenne,hogy szakmai tapasztalat mennyire szükséges,és mennyire követelik meg az angol nyelvet!Alapfok elég?Köszi a választ!

lalllesz 2012.06.07. 11:50:26

Szevasz!

@voges:
Attól függ, hogy milyen munkára jelentkeztél, mert ha csak sima mezei szedegetésre, vagy valami betanítottra akkor annyira nem kell, de ha állatokhoz, akkor fontos, nálam is fontos volt a tapasztalat, mert ha még nem nyúltál tehénhez akkor azt nem ott kell megtanulni.

Angolt is letesztelték, magamról kellett beszélni, meg volt teszt, amin ilyen mezőgazdasági szavak voltak, meg kérdések.

Dánoknál az volt a lényeg, hogy értsed a napi feladatot. Meg ha bajod van tudd mondani.

danish 2012.06.09. 20:52:42

Lassan olyan ez az oldal,mint egy Provident reklám,csak itt az AA a jóságos megmentô...XD

danish 2012.06.09. 21:07:05

Meg körülbelül a lényeg is ugyanaz...

TimkoÓ 2012.06.14. 13:23:48

Helló mindenki!

Olvastam a kommenteket, de van aki rosszat és van aki jót írt. Így megoszlanak a vélemények és ne mtudom eldönteni, hogy jó ötlet-e belevágni az AA céghez bekerülni, őket felkeresni.

Van valami nyoma, ahová adózok, ahol van bejelentett munkám, ha az ők alkalmazottja leszek?

Válaszotokat előre is köszönöm!

lalllesz 2012.06.14. 14:58:57

@TimkoÓ:

Igen, van nyoma. Megkapod minden hónapban a bérjegyzékedet, és ott vannak a levonások. Mondjuk számfejteni csak akkor tudnak, ha megjön az adószámod.

Nekem 2 hónapot kellett várni rá, mire a Dán adóhatóság elküldte. Addig előleget kaptam. Egyébként ennek Én is utánna néztem (biztos ami biztos).

Úgy működik, hogy ha lebérszámfejtik, akkor az autómatikusan megjelenik a Dán adóhatóságnál, és az vonja. Szóval ott nem ők küldik el a járulékot, hanem az adóhatóság leemeli a számlájukról.

Csórikáméknak esélyük sincs rá, hogy nem fizetik, ha bejelentettek :)

TimkoÓ 2012.06.14. 15:17:59

@lalllesz:

Szia!

Köszi szépen, ezért ez nyugtatóbb! :)

A kommentek között sajnos olvastam olyat, hogy nem leszel bejelentve és hasonlók, utánna meg jön az APEH stb, na ezt nem lenne jó átélni :S

Ezért fontosnak tartom, hogy adózzak valahová :)

Az Andreas Agro honlapján láttam pár lehetőséget, a farmos munkák közel állnak hozzám :) Bár mindennemű munkát, ami almaszedés, uborka, meggy, eper, ezt mind farm- ként hívják.

TimkoÓ 2012.06.15. 17:42:32

lalllesz!

Téged kérdeznélek, hogy megtudnád mondani, hogy milyen mondatok és milyen mezőgazdasági szavakat kellett tudni? :) Iletve mit kellett kitölteni és hogyan?

euro_állás · http://www.euro-allas.hu/ 2012.06.15. 18:14:46

Nagyon biztató ez a sok pozitív hangnemű hozzászólás. Szerintem sokat lehet tanulni ezekből a blogokból, én is újfent külföldre készülök, úgyhogy általában innen informálódok elsőként :)

TimkoÓ 2012.06.16. 12:52:52

Nem lehet rossz tényleg! :) Bár sajnos Ausztria, Svájc és Németországot látom kiírva, ami nem baj :) de valahogy ezen területeken inkább a Német nyelvet részesítik előnyben leginkább. Sajnos távolabb áll tőlem, mint az Angol.

david-off 2012.08.15. 11:24:28

Én voltam kint mezőgazdaságban már Németországban is majdnem egy évet, és nem kaptam meg mindig az órabért, nem foglalkoztak velünk. mikor panaszkodtunk. ÉS egy hétig ülni a lakókocsiban nem annyira jó móka, pedig be lett ígérve az azonnali meló. Az Andreasagroval tavaly szerződtem érkezéssem után munkába állhattam, igaz kemény volt az elején.. de egy évig kint tudtam maradni, a fizura nem kellett várni, jött időben. családi okok miatt itthon vagyok most, de ősztől ha minden igaz megint megyek ki velük DÁniába.

mizsemizse 2012.08.18. 14:05:46

Sziasztok!

Nagyon gondolkozok én is rajta, hogy egy fél évet dolgozzak Dániában.
Valaki le tudná írni részletesen, hogy ő hogyan kezdte el az egészet?
Mennyi időn belül lehet munkába állni?
2-3 hét alatt munkába lehet állni?
Angol nyelv milyen szinten kell? (Ti mennyire használtátok?)

Le tudnátok írni, azokra a kérdésekre a választ ami bennetek felmerült mielőtt kimentetek?
23éves vagyok, nem vagyok válogatós munka terén.
Melyik munkára érdemes jelentkezni ha minél több pénzt szeretnék keresni, és nem csak napi 8 órában szeretnék dolgozni.
Van esély arra, hogy 2 személy ugyan azon a helyen dolgozzon?
Esetleg ha olyan is van amit itt nem akarnátok leírni e-mail címemre elküldenétek.(mizsemizse@gmail.com)

A válaszokat előre is köszönöm.

Színes Géza 2012.09.05. 15:03:35

@mizsemizse: szia, én a szuperinfóban láttam a hírdetést és felhívtam őket. Kellett küldeni önéletrajzot és telefonon felhívtak. Megkérdezték, hogy van mezőgazdasági tapasztalatom, tudok e valamennyit angolul. Feltettek pár kérdést angolul, hogy hívanak, miért akarok kimenni stb.
Ezután bementem interjúra egy fickóhoz. Kikérdeztek egy kérdőívet és volt egy elég egyszerű angol teszt. Mi a fekete ellentétje angolul meg ilyenek.
Utána kb. 1 hét múlva hívtak. Ha nem válogatsz nagyon akkor vannak melók.
Kint az alap kell angolul. Hánykor van munka, menj ide, menj oda ilyenek.
Kb. 45 óra hetente megvolt, de ez változó. Hallottam olyat, aki hétvégén is melózott.
Van kettő meg többszemélyes munkák is, de lehet, hogy arra többet vársz.
A szállás ingyen van, de a kaja qrva drága. kb 1,5x annyi mint itthon
Engem a főnök elvitt kocsival hetente vásárolni egy diszkontba.
Annyit még, hogy a meló elég kemény. Lazsálsz hamar kiszórnak.
Van még kérdésed?

mizsemizse 2012.09.05. 17:01:17

Köszönöm Színes Géza a választ!
Nincs több kérdésem.

-Regnum- 2012.09.07. 19:55:04

Szeretnék összegzést tenni, nemrég voltam kinn. Annak ellenére hogy nagyon rossz helyre kerültem, azt be kell látni, hogy a mai bizonytalan világban a cég olyan dolgokat garantál, amibe lehet kapaszkodni (pl.szállás). Az adóval ma már biztos nem szórakoznak, mégis hogy tudnának kiküldeni bérelszámolási jegyzéket,adózatlan jövedelemről? Ha meg is tennék,ott a bizonyíték a kezedben :D
Tanács: a gazda által aláírt órákat mindenképp fénymásold le a kisfüzetből! Tudomásul kell venni,ez az egész egy lutri,minden az adott helytől függ,minden hely más,ilyen értelemben nem az irodától.Egy biztos,nagyon jól gondold meg hogy mennyire bírod a kemény munkát mert úgy is járhatsz,hogy tényleg nem lehet teljesíteni amit elvárnak,ha összecsinálod magad,akkor sem és akkor nagyon nagy szarban leszel.10 közvetítésből sajnos 1-2 biztosan ilyen. Én 500 tehén alól takarítottam és aljaztam,egy ilyen 'kerülőt' 3 óra alatt vártak el,ha foglalkoztál tehénnel,akkor tudod,hogy nem lehet huzamosabb ideig csinálni,akármilyen f@sza gyerek is vagy.Ez viszont nem feltétlenül az iroda hibája,hanem a farmeré,hiszenaz iroda csak utólag tud értesülni egy új helyről,ha embertelenek a körülmények.Amit ők vállaltak,teljesítették,személyesen pedig nem ellenőrizhetik a dán telepeket.Szerintem százszor rosszabb kamucégek is működnek,de tény,ha egy kicsit is beszélsz angolul,hát ne a mezőgazdaságba menjél Nyugatra dolgozni.Ja és itt ne képzelődj években, hónapokra számíts! Ez nem a hosszú távról szól,vagy csak nagyon szerencsés esetben.Örülhetsz ha 2-3 hónapot le tudsz húzni egy helyen és akkor már haszonnal jössz ki. A kaja most már nagyon drága, még a Netto-ban,meg a Spar-ban is,nyugodtan számolhatsz 30 ezerrel havonta,kifőzdékről ne is álmodj (amugy sem lenne módod rá csak szabadnapon) Az nekem heti egy volt és az sem hetente. Nagyjából ennyi, így is, úgyis szopás,csak ha nem tudsz jobbat, akkor lépd meg. Még egy románnak vagy ukránnak sem néznek mert őket ismerik,ja és az angollal len bajlódnak,nekem fütyültek mint a kutyának és 6 nm es fél-lakókocsit kaptam amiben nem tudtam kiegyenesedni.Tusolás az istállóban,tehénszaron keresztül...stb.

vhale 2012.09.24. 21:00:12

AndreasAgro sertéstelepi munkákról mondana valaki tájékoztatót?

Mit kell csinálni?
Milyen műszakbeosztásban?
Mennyi a nehéz fizikai munka, és mi az?
Hány db.-os az átlag telep?
A szarvasmarhával összehasonlítva melyik jobb?
Kell-e gépet vezetni? stb.

g.b. 2012.10.07. 20:42:09

@vhale:
Hy

Mi az idei év elején kerültünk kapcsolatba az andreas agroval. Leírom a tapasztalatainkat, mindenki vonja le a következtetést...
Véleményem szerint a céghez való bejutáshoz nem sok minden kell, elég könnyen összejön: Ha hajlandó vagy mezőgazdasági, ill. állattenyésztéshez kapcsolódó munkát végezni, van egy minimálisnak mondható nyelvtudásod akkor sínen vagy.
Mi is jelentkeztünk , elmentünk egy interjúra, ahol kaptunk egy tájékoztatást, kitöltöttünk egy tesztet. Nagyon kecsegtető volt minden, a kapcsolattartó mármár barátian közeledett hozzánk. Néhány napon belül kaptunk egy telefont, amely során az angol tudásunkat értékelték. Egy előre betanult 5-6 mondatos bemutatkozással ez el is volt intézve. Eztán jött az örömteli hír , miszerint van egy munkalehetőség és mivel mi párommal keltünk volna útnak, azt javasolták ragadjuk is meg, mert párokat ritkán keresnek. MÉG a kiutazást is megelőlegezték volna, ha ezen mult volna bármi. Megbeszéltünk egy időpontot amikor aláírjuk a szerződést, ekkor kezdtek a dolgok érdekes mederbe terelődni. Azzal mi is tisztában voltunk, hogy a pénz nem túl sok, ill. a munkával sem lett volna gond( sertéstelep). De amikor az irodában elénk tették a szerződést, nem minden a megbeszéltek szerint volt benne. Előzőleg garantáltak minimum 40 munkaórát per hét, ebből a szerződésben a negyede szerepelt, elvárták volna, hogy úgy írjunk alá, hogy a "biztos munka" álca alatt azt sem tudták hova megyünk, márha lett volna egyáltalán valahová menni. Elvileg 2-3 hét múlva indultunk volna, de nem javasolták, hogy felmondjunk a munkahelyünkön, ill ami nekem még nagyon furcsa volt az az hogy a cégről és a már kint dolgozókról nagyon kevés az infó, pedig én elég sokat kutattam utánuk. Ennek kapcsán mi végül arra jutottunk hogy kihagyjuk ezt a szuper lehetőséget, hál istennek nekünk semmi nem ezen múlt, de nekem tényleg túl sok volt a ködös pont...

pici101 2012.10.24. 15:52:00

Sziasztok!
Voltam kint én is Dániába Andreassagroval!
Nem volt rossz a munka a fizetés is rendben volt. A gazda fizetett 80 koronát a cégnek mi 12 öt kaptunk is belőle. Üzlet rendben csak jött egy baleset orvoshoz kellet menni 500 korona volt az orvos mivel nem voltam lejelentve a kommunánál. Még ez is elmenne de,hogy még a Skat sem tudott rólam 3 hónapig az már nem fért bele a dolgokba kis utána járással kiderült nem fizetek egy kurva koronát sem a skatnak. Most meg itt kopog a Skat az ajtómon a pénzért nem kis összegért. És ez nem csak velem fordult elő már másokkal is !

logan84 2012.10.29. 15:07:15

Üdv
Érdekelne engem is ez a lehetőség, de ezek a negatív vélemények elriasztanak. Szerintetek érdemes belevágni? 2 hónapja vagyok munkanélküli, és jó lenne már valami.

bundas84 2012.11.04. 15:07:25

Szep jo napot!
Erosen azon vagyok hogy 2013 elejetol elszegodok dolgozni a dan mezogazdasagba.Az eddigieket olvasva azt hiszem az Andreasagro egy biztonsagos,kiszamithato megoldas.Lehet oket valasztom.
Ha valaki viszont ugy dont kockaztat tobb penz remenyeben,annak ajanlom a www.wwoof.dk nevu oldalat.Itt farmokkal veheted fel a kapcsolatot amelyeken szallas es ellatas fejeben napi 4-6 orat kell dolgoznod.Szoval se rezsi,se lakber es meg az ennivalod is megvan ugy hogy egy fillert sem kell koltened.Es emelett boven van idod fizetett allast keresni.Sot ha kifogsz egy olyan farmot ahol a wwoof-on ahol lehet dolgozni rendesen,elofordulhat hogy nehany het "bemutatkozo munka" utan alkalmazasba vesz a gazda.De ha minderre nincs is lehetoseg,de latni rajtad hogy jo munkaero vagy,biztos segiteni fog elhelyezkedni valahol olyan helyen ahol nem vonnak le a fizetesedbol szervezesi dijakat.
A wwoof weboldalan ugyan fizetned kell a cimekhez valo hozzaferesert vagy 20 eurot evente,de en a google earth segitsegevel mar majd az osszes elerhetoseget lenyomoztam ingyen es bermentve.Keresre szivesen elkuldom oket.
Mas hasonlo oldalak:www.helpx.net,hwww.workaway.info
ezeken is ki lehet nyomozni a cimeket.
Osszegezve a dolgot:
A WWOOF-en keresztul van egy biztos pontod ahol rogton tudsz ismerkedni a helyiekkel,szallasod van es eteled mindez napi nehany ora munka fejeben.Innet sokkal konnyebb elorelepni,mitha valahol alberletben kene lakjal heteken keresztul amig munkat talalsz.
Ha valakinek van kedve esetleg a jovo ev elejetol velem tartani az jelezzen.
A legjobbakat!

mizsemizse 2012.11.10. 12:50:03

pici101______ Megkérdezhetem, hogy mikor és milyen beosztásban történt ez a baleset veled?
Azóta történt valami?

mokahowk 2012.11.14. 12:44:18

Sziasztok!

Kedves pici101.Vagy rossz tapasztalatod van a céggel kapcsolatban,vagy évekkel ezelött voltál kint. :) Valószínű,hogy 12dkk-t vagyis kb. 480-ftos órabért,ha 40 forinttal számolom a koronát,fizetnek.Nem akarom védeni a céget,sokat nyernek rajtunk,de amit ígértek azt eddig betartották.
Én egy hónapja vagyok kint kb.,ha bárkinek bármilyen kérdése van,nyugodtan tegye fel és küldje el a:

mokahowk@gmail.com-email címre.

Kérdezzetek nyugodtan,amint tudok válaszolok.

tibike01 2012.11.29. 03:53:20

sziasztok!ciprusi munkavállalással kapcsolatos oldalakat keresek!beszámolók,ott dolgozók álltal kivehető szállás lehetőségek,tapasztalatok,tudnivalók,apróságok amik kint segithenek...bármi érdekelne ami segitené az itthoni felkészülést,h minnél egyszerűbben menjenek kint a dolgok!

ha valaki tud segíteni annak előre is köszönöm!!:)

papa12 2012.12.10. 10:14:27

Hello everybody! Én 3 hónapot voltam kint. Megosztanám tapasztalataimat: a cég korrekt volt, fizettek időben. Sertéstelepen voltam, a meló elég kemény volt. A főnök és a kollegák rendesek voltak. A szállás is OK volt. Kint nagyon tisztelik a másik embert bármilyen munkát végez. A kaja viszont pocsék volt. 3 hónap alatt fogytam 6 kilót - ezért nem megyek vissza, meg a három gyerekem is hiányzott. Angolt jól kell tudni, mert a dánok gyorsan beszélnek angolul, és nem nagyon törődnek a kiejtéssel. Napi 7,5 órát dolgoztam, hétvégén 2-3 órát így 230 volt a nettóm. A SKAT nekem is 2,5 hónap után küldte az adószámomat. A cégtől az elválásom korrekt volt. A repülőjegyet oda-vissza megelőlegezték. Amit vállat a cég azt teljesítették, szerintem ez nagy szó ma szép hazánkban. Ha vkinek van még kérdése szívesen válaszolok. Üdv mindenkinek

Melinda_0709 2013.01.07. 09:49:31

Sziasztok!4és fél hónapot töltöttem Dániában az AndreasAgro Kft. közvetítésével. A cég teljesen korrekt volt. A fizetés időben érkezett és azt a pénzt kaptam amit ígértek. A szállás és az ellátás is kifogástalan volt. Bármilyen kérdéssel kéréssel fordultam hozzájuk a lehető legrövidebb időn belül elintézték megoldották azt amiről szó volt. Személyes okokból kellett hazajönnöm. Egyenlőre még nem tudok visszamenni folyó ügyeim miatt, de ha lehetőségem adódik a jövőben biztos, hogy megkeresem őket munka ügyben.
Csak AJÁNLANI tudom mindenkinek aki nem fél a munkától!

Johny Batafulco 2013.01.07. 10:18:23

Sziasztok!
Nekem nincs tapasztalatom a mezőgazdasági munkákban és állat tenyésztésben, de szerintem meg mutatják mit kell tennem és mukodne ahogy Uri Geller mondaná. A kérdésem az volna,feltétlenül szükséges a tapasztalat a cégnek? Nyelvtudásom alap angol.

Szasza1119 2013.01.09. 10:40:26

Sziasztok!
Én is készülök kimenni a cég által,eddig egyedül vagyok..
Valaki csatlakozna??? :D

Szasza1119 2013.01.09. 10:42:44

@Johny Batafulco: Szia! Nekem némi tapasztalatom van,nyelv tudásom viszont gyenge... :/ Mehetnénk együtt!

offlife 2013.01.11. 08:54:16

@Melinda_0709: Szia! De akkor igazából mennyit lehet itt keresni tulajdonképpen? Olvasom sorban a bejegyzéseket, de hogy kinek higyjek, azt nem tudom eldönteni. Köszi a választ! :)

offlife 2013.01.11. 08:56:41

@Szasza1119: Hali! Nekem van némi tapasztalatom is, igaz, nem években mérve, és jó az angolom is... Borsodi vagyok. Te honnan?

Melinda_0709 2013.01.11. 09:10:22

Kedves offlife,elsőre én is szkeptikus voltam mikor az újsághirdetést elolvastam, de úgy éreztem egy próbát megér. Elküldtem a megadott e-mail címre az önéletrajzon, a levélbe írtam pár sor amolyan motivációs levél jelleggel és vártam. Még aznap délután megkerestek telefonon, ahol letesztelték a szóbeli angol tudásom, majd megbeszéltünk egy személyes találkozót a tesztírásra és a szerződési feltételeket a fizetést is akkor mondták el. Ne haragudj de pontos számokat nem szeretnék itt leírni de annyit elmondok hogy az órabéred és a juttatások havonta összesen, visszaosztva a havi ledolgozott órák számával 1000.- forintnál magasabb NETTÓ-t fognak mutatni és ugye a szállás ezen felül ingyenes. Azt tudom neked javasolni, jelentkezz, ha felhívnak menj el nézd meg, beszélj velük és érezni fogod, hogy akarod-e vagy sem. Nekem csak jó tapasztalatom van velük. Ha további kérdésed van kérdezz bátran!

offlife 2013.01.11. 12:24:58

@Melinda_0709: Köszönöm a válaszod!!! :) Már jelentkeztem, tegnap vissza is hívtak, de miután kiderült, hogy a nyíregyházi ügyfélszolgálathoz közelebb vagyok, így átküldik az anyagom oda, és majd onnan értesítenek. Ezt várom most. Szeretném kérdezni tőled, hogy benne lennél-e abban, hogy ha időd és módod volna arra, hogy a közeljövőben valamilyen chat-es csatornán keresztül beszélgessünk a dologról (pl. facebook)akkor megtennéd, hogy kisegítenél némi többlet infóval? Mindegy mikor érsz rá(m), én SAJNOS szabad vagyok, hiszen nincs állásom. Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséged! Facebook: www.facebook.com/robert.csosz?ref=tn_tnmn E-mail: csoszrobert.allaskereso@gmail.com

Szasza1119 2013.01.11. 15:54:58

@offlife: Hy!! Én Fejér megye.. Fehérvár mellől... Elméletileg 18-án megyek Pestre elbeszélgetésre.Még gondolkodom rajt. Nem tudom megérné-e. A jelenlegi helyzetnél tuti jobb lenne,csak elég a nyelv tudásom elég gyenge,lehet fel sem vesznek...
www.facebook.com/szabolcstonka?ref=tn_tnmn . itt tudunk beszélni... Hali!!

Melinda_0709 2013.01.12. 13:54:33

@Szasza1119: meg fogsz lepődni milyen egyszerű alap dolgok lesznek a tesztben ;) én is paráztam aztán jött a nagynagy meglepetés :)

Curahee 2013.01.13. 13:41:02

@papa12: Az összeg amit írtál az tisztán megmaradt 1 hónapban?????

papa12 2013.01.13. 14:44:40

Kedves Curahee! Igen, ez volt a nettóm, amit havonta a számlámra küldtek.

Johny Batafulco 2013.01.16. 17:09:48

@Szasza1119: Én benne vagyok ha van rá lehetőség.

Borsodi srác 2013.02.13. 19:12:49

Szevasztok!

Amikor kiutaztatnak,elszállásolnak a munkahelyeden,akkor arra a hónapra mennyi pénzt kell kivinni ahhoz hogy ne halj éhen ill. mennyit költ kint az ember fia kajára?
ott hogy van a fizetés? hetente,2hetetne,havonta?

Válaszokat előre is köszönöm!

csoszrobert 2013.02.24. 18:36:39

Üdv Mindenki!

A csoszrobert nick ugyanaz mint offlife, csak nem tudtam visszalépni azzal a nickel.

Amit írni akarok, lehet egyes ****kavaró emberkéknek nem fog tetszeni, mert ők (üdv neked kedves Danish!!!) csak lejáratni tudják az Andreas Agro-t mint céget. DE! És itt a nagy DE! Itt egy tapasztalat, ami ellent tud mondani a negatív hangoknak.

Szóval... Február 1-én kimentem Naestved-be, azaz Naestved mellé egy tehén farmra, ahol eltölthettem 3 hetet, ami bevezetésnek, bemelegítésnek teljesen jó volt. Érkezéskor gyors bevásárlás a Netto-ban, Morgenstrupban, majd a szállás elfoglalása. Egy faházban laktam, ahol mindenem megvolt ahhoz, hogy kulturált körülmények között pihenhessek, főzzek stb. HD LED TV 11 csatival, Hi-Fi, melegvíz, konyha edényekkel, tányérokkal stb. A munkahelyen modern tusoló, melegvízzel, iroda, internetelérhetőséggel, amit szabadidőmben akkor és addig használhattam amikor akartam. A munka: mondhatnám, hogy nehéz volt, de nem teszem, hiszen nem kívántak lehetetlent. Azt mondom inkább, hogy ha én elsorvadt jobb bicepsszel el tudtam végezni maximálisan a rám bízott feladatokat, akkor azt mondom, hogy egy egészséges karú embernek ez gyerekjáték. Tehát összegezve: NEM NEHÉZ! A bánásmód: ezt szeretném egy mondattal elintézni... "Amilyen a mosdó, olyan a törölköző!" Ha te is normális vagy, veled is azok lesznek. A pénz: hát igen... A nagy kérdés. Nem szeretnék pontos összegeket írni, hiszen ehhez senkinek semmi köze, hogy mennyivel dagad meg a pénztárcám. DE! És itt mégegy nagy DE.

Kimentem úgy, hogy volt a zsebemben 600 HUF. ÉS NEM ÉHEZTEM!!! Felhívtam a céget, azaz a kapcsolattartómat, hogy bajban vagyok, nem tudtam pénzt kihozni, és fogy az élelmem. Este a számlámon volt az az összeg, ami a következő hétig elegendő volt. Mikor következő héten fogyóban volt az élelmem és a cigim, küldték a következőt. És így tovább. Soha nem hagytak éhezni, nélkülözni. Soha nem kérdezték meg, hogy hogy gondoltam ezt, hogy már az elején előlegért kuncsorgok... Egy szóval sem jelezték, hogy ez mennyire ciki vagy hasonló... Probléma adott volt, és gyorsan, korrekten, megértően megoldották. Emberként kezeltek, kezelnek, és fognak is kezelni. Korrektek, megértőek és hihetetlen gyorsak. Délelőtt utalnak, este használható pénzed van a nélkül, hogy azon kellene görcsölnöd, hogy hogy kérj pénzt.

Tehát mindent összevetve a cég hozzáállása korrekt, figyelmes. Figyelességük kiterjedt páromra is. Mivel nem vittem ki telefont (ezt később kint a Bilka-ban vásárolt telefonnal pótoltam), az itthoni telefonon hívták páromat, hogy tartjuk-e a kapcsolatot. Miután párom elmondta, hogy igen, többször érdeklődtek, hogy jól vagyok-e, minden rendben van-e. Később, mikor telefonhoz jutottam, engem hívtak, vagy én hívtam őket. Mindig megkérdezték jól vagyok-e, van-e elegendő ételem, pénzem.

Az Andreas Agro-t, mint céget, partnert 5-ös skálán 5-ösre értékelem, hihetetlen korrektségük, lojalitásuk és gyorsaságuk, humanitásuk miatt. Hat éve dolgozom kissebb-nagyobb megszakítással, de soha, ismétlem SOHA nem dolgoztam ilyen céggel. Egy olyan céggel, ahol nem te vagy a cégért, hanem a cég van érted. A kétkedőknek, és kifejezetten Danish-nek üzenem: Keressetek jobbat, és sok sikert hozzá, mert szerintem nem fog sikerülni... :)

Azoknak, akik most kezdik a felvételi procedurát azt üzenem, hogy hajrá, Go Denmark, akik pedig még gondolkodnak rajta, ne tegyék, ha külföld, akkor AndreasAgro és Dánia.

Hát ennyi... :)

csoszrobert 2013.02.24. 19:22:18

@Borsodi srác: Szia! Fizetés havonta... Ha kiviszel kb. 1800 Dkk-t akkor abból vígan elvagy, ha nem cigizel, akkor meg még tovább is...

2013.02.26. 10:28:22

sziasztok en egy erdelyi magyar gyerek vagyok 1.5 évet dolgoztam svedorszagba karácsonyra hazajöttem es letettem a jogsit és most kijottem pestre hogy menjek visza. ám a főnököm egeségi állapota megromlot mert eleg idos volt es közölte velem hogy nincs melo.és igy most elég nagy szarba vagyok semim nincs csak egy busz jegyem péntek reggelre amivel ki akartam jutni és anyi pénzem volt hogy péntek reggelig megszáltam egy diák száloba.Olvastam és hallottam a dániai mezőgazdasági és állattenyésztési munkákrol és megkérnélek szépen hogy segitsetek.Falun nőttem fel tudok kézel fejni és bármijen munkát elvégzek és elélek bárhol birom a nehez munkát.megkerem hogy segitsetek a és a keresett pénzbő adok.mert én ugy gondoltam hogy dániába leszállok csak nem tudom hogy mere menjek.előre is köszönöm mindenkinek

2013.02.26. 10:32:27

@csoszrobert: szevasz te már eleg rég hogy kin dolgozol meg kérlek segits hogy kijuthasak és és a kereset pénzből adok.előre is kösz

horse rider 2013.02.28. 10:43:56

Sziasztok.Ha sikerül az interju,utánna kb. mennyi idő múlva szólnak h van melo?

Mittas 2013.02.28. 11:35:52

@horse rider: Mi párban jelentkeztünk a férjemmel és kb egy hónapja voltunk interjún. Nekünk még nem szóltak, h van munka. De pároknak nehezebb is megfelelő lehetőséget szerezni, mintha valaki csak egyedül megy ki.

horse rider 2013.02.28. 12:01:13

Mi is kb 1hónapja voltunk fent,interju sikerült,mostmár csak a dánoktól függ.Bárcsak sikerülne,nagyon várjuk,h hívjanak.

Mittas 2013.02.28. 12:11:11

@horse rider: Mi is várjuk nagyon! Itthon nincs perspektíva, csak a vegetálás.

horse rider 2013.02.28. 13:26:16

Egyáltalán fognak szólni munkaügyben?Néha úgy érzem h reménytelen.Pedig még az angolunk is jó lett.Olyan sok embernek sikerült kijutni a céggel.Remélem hivnak,mert itthon nincs semmi jövő.

Mittas 2013.02.28. 14:01:38

@horse rider: Reméljük, h fognak szólni!Szerintem május körül kezdődhetnek a szezonmunkák, bár mi sem kifejezetten erre jelentkeztünk, hanem hosszabb távú lehetőségre. De ugye mindent el kell vállalni (bizonyos keretek között), aztán majd alakul...

Mittas 2013.03.10. 08:11:29

Tudna valaki infót adni? Fentebb valaki (2012.10.07 -i bejegyzés))említette, hogy mikor elment szerződést kötni az Agro-val, a szerződésben nem volt feltüntetve a munkavégzés helye, így ők nem is vállalták, illetve az egyéb ködös részlet miatt sem.
Szóval érdekelne, hogy aki dolgozott már az Agrónak, szintén ilyen szerződést kapott és ennek ellenére alírta, vagy benne szerepelt a munkavégzés helye a szerződésben és a fenti eset csak egy kivétel lehetett?

Hülye aki elolvassa! 2013.03.14. 09:36:57

sziasztok,tavaly 2x dolgoztam már az Andreas Agroval, segítettek az utazásban, ingyenes szállás (nem volt egy hilton, de aludni jó volt), internet és intéztek egy bringát boltba járáshoz. órára fizettek, összejött havonta olyan 250000 Ft napi 8-9 órával, amit mindig megkaptam 10-e előtt. a második helyen a gazda kitalálta, hogy látszólag fejezzük be a munkát az AA felé, közvetlenbe alkalmazna és akkor minketten jobbanjárunk. jó ötletnek tűnt, belementem. 10500 DKK fizetésben egyeztünk meg, amiből levont 2400-t szállásra. már ott meg lettem szivatva, hogy havi fix fizu volt, így simán dolgoztatott napi 10-12 órában, ennyi órával az AAnál is összejött volna ennyi. amúgy havonta fizetett pontosan, adott bérpapírokat meg minden. előre szóltam, hogy február elején el fogok utazni, ami nem tetszett neki, de elfogdta. február 3-ra volt repjegyem, kértem, hogy addig intézük a fizetést. ígérgetett agazda, hogy majd holnap... végén úgy kellett eljöjjek, hogy nem fizetett ki, de ígérte, hogy 2 napon belül utalja. azóta is utalja, telefont nem veszi fel...
szóval vigyázzatok a dánokkal, ha vmi nem tetszik nekik nagyon szemetek tudnak lenni

Színes Géza 2013.03.14. 09:39:54

@Mittas: a szerződésben nem szerepel a munka helye, mert 1 évre szól és lehet, hogy több helyen is fogsz az alatt dolgozni. DE mielőtt kiutazol kapsz egy hivatalos papírt a munka helyéről, feladatról, utazásról.

Mittas 2013.03.14. 18:59:19

@Színes Géza: Igy már jobban hangzik, csak akkor a fenti illetőt nem értem, h erről mért nem ír (hivatalos papírról).

Színes Géza 2013.03.15. 10:08:24

@Mittas: Korábban nem volt még ilyen papír, de akkor is elmondták, hogy pontosan hol és mit kell csinálni. Eleve azzal hívnak be szerződni, hogy elmondják milyen munka van.

Mittas 2013.03.15. 12:13:11

@Színes Géza: Ezt értem, de azért mégis abból indultam ki, h egy munkaszerződésben miknek kell szerepelnie az MT szerint.
Az ember joggal szeretne biztosra menni, főként mi, akik egy párként mennénk ki, nyilván nem szeretnénk olyan helyzetbe kerülni, h Dániába derüljön ki, mégsem tudunk egy helyen dolgozni.
De így persze megfelelne, ha kapnánk róla előzetesen egy hivatalos papírt.
Egyébként hagy kérdezzem már meg, hogy ezek szerint Te álltál már az AA alkalmazásában (mivel ilyen jól tájékozott vagy).....meg tudnád osztani a személyes tapasztalatodat a vállalt munkával kapcsolatban?Meg voltál elégedve a munkakörülményekkel?

Színes Géza 2013.03.15. 12:28:33

@Mittas: Szerintem a munkaerőkölcsönzők soha nem tudják beírni a szerződésbe, hogy hol fogsz dolgozni, mert vszínűleg több helyen is fogsz. Egyébként dán céggel szerződsz, tehát az MT nem számít.
Feljebb írtam már a tapasztalaimról:
"szia, én a szuperinfóban láttam a hírdetést és felhívtam őket. Kellett küldeni önéletrajzot és telefonon felhívtak. Megkérdezték, hogy van mezőgazdasági tapasztalatom, tudok e valamennyit angolul. Feltettek pár kérdést angolul, hogy hívanak, miért akarok kimenni stb.
Ezután bementem interjúra egy fickóhoz. Kikérdeztek egy kérdőívet és volt egy elég egyszerű angol teszt. Mi a fekete ellentétje angolul meg ilyenek.
Utána kb. 1 hét múlva hívtak. Ha nem válogatsz nagyon akkor vannak melók.
Kint az alap kell angolul. Hánykor van munka, menj ide, menj oda ilyenek.
Kb. 45 óra hetente megvolt, de ez változó. Hallottam olyat, aki hétvégén is melózott.
Van kettő meg többszemélyes munkák is, de lehet, hogy arra többet vársz.
A szállás ingyen van, de a kaja qrva drága. kb 1,5x annyi mint itthon
Engem a főnök elvitt kocsival hetente vásárolni egy diszkontba.
Annyit még, hogy a meló elég kemény. Lazsálsz hamar kiszórnak."
De ha van még kérdésed, szívesen válaszolok, ha tudok :-)
Amúgy én a helyedben felhívnám a céget, elég normálisak.

Mittas 2013.03.15. 12:44:04

Igen ebben igazad van, (dán cég), de azért az MT-ből is ki lehet indulni, végülis EU-ba vagyunk, valami hasonlóságnak csak kell lenni. A munkaszerződés meg mindenhol munkaszerződés (munka helye, kezdete, szabadságok, stb...)
Tényleg írtál följebb, elkerülte a figyelmemet.....
Egyébként már hivtuk őket többször, mert eléggé türelmetlenek vagyunk, de sajnos csak azt mondták, amit egyébként is tudunk (pároknak nehezebb megfelelő helyet találni, illetve, hogy még nem kezdődött el a szezonmunka sem). Nem tehetünk mást, mint várunk....sajnos...

Igen van kérdésem, nem is kevés....gyakorlatilag minden érdekel, amit hajlandó vagy megosztani a nyilt portálon a munkahelyről, körülményekről, benyomásokról.
Meddig voltál kint? Milyen állatokkal foglalkoztál? Mért jöttél haza? A szálláson mennyien laktatok?

2013.03.15. 18:14:21

sziasztok vasárnap megyek ki bilundba birkák mellé valaki volt már ijen hejen.

Színes Géza 2013.03.18. 17:26:56

@Mittas: hát ott azért sokminden máshogy van. pl nincs olyan hogy túlóra, csak órák vannak. ahány órát dolgozol, annyit fizetnek. szabadságpénz van, amit százalékban kapsz a ledolgozott órák után. Ryanair-rel mentem Bilundba és onnan két busszal tovább, a buszmegállóba várt a gazda. eleinte nehéz volt megérteni, mert gyorsan beszélt, néha kicsit dánul, de aztán belejöttem :)
a szállás egy külön épületben volt a farmon, eleinte lakott ott még 2 lengyel is, nem volt velük semmi gáz. külön szobák voltak, közös zuhanyzó, konyha. elég nehéz volt télen rendesen kifűtteni, de amúgy elment.
2 hónapot voltam kint, disznókat kellett etetni, meg takarítani. 5-kor keltem, de délután 3körül már végeztem. internet volt. vége lett a munkának, visszajöttek a gazda korábbi munkásai. vszínüleg megyek ki újra lassan.

Mittas 2013.03.19. 09:04:23

@Színes Géza:Drága a busz egyébként? Milyen árak vannak helyi közlekedés szintjén?
Hogyhogy csak két hónapot voltál.....nem is szándékoztál továbbmaradni, vagy hirtelen nem volt máshol lehetőség dolgozni?
A gazda tolerálta, ha nem értettél vmit rendesen, vagy arrogáns lett?
Végül is jók a körülmények, amiket írsz.
Jó lenne, ha már nekünk is szólnának.
(Köszi az infót)

Színes Géza 2013.03.19. 10:05:28

1 órás út busszal olyan 80 korona körül van, talán a vonat is hasonló. ha a kiutazás több, mint 40e, akkor a cég kifizeti neked a különbséget. ez a munka eleve két hónapos volt, lett volna utána másik, de annyira nem tetszett (ukránokkal kellett volna lakni).
eleinte néha pattogott a gazda, de aztán egész jól kijöttünk, még focizni is elhívott hétvégén
Milyen munkára vártok?

Mittas 2013.03.19. 11:13:38

@Színes Géza: Ukránokkal dolgozni nem jó? Miért, milyenek?
Akkor a kapcsolat jól kialakult a gazdával. Ettől azért tartunk egy kicsit.
Pl., h mennyire tolerálnánk a rideg stilust. De tény, h nagyon elszántak vagyunk és csak ezért nem adnánk fel.
Mi állatokkal való foglalkozás, illetve növénytermesztés egyaránt, amit vállalnánk. Akár rövedebb szezonmunka, akár hosszabb (de hosszabtávú elsősorban a cél). Állatok közül csak a tehénnel nem akarunk foglalkozni. A nyérc....hát nem is tudom....., de a többi jöhet.
Az, h pár vagyunk, eléggé megnehezíti a dolgunkat ilyen szempontból.
Hogy érted azt, h lehet, h nemsokára mész megint ki? Már jeleztek, h mehetsz, vagy máshonnan sejted?

Színes Géza 2013.03.19. 12:28:56

@Mittas: nekem még nem volt velük bajom, de hallottam, hogy bandáznak és kinyomják a más országbelieket.
szerintem ha keményen/jól dolgozol, akkor a gazda is normális.
hívtam a céget és mondták, hogy mostmég fagy van kint, de hamarosan felpörög a szezon és lesznek munkák. indul a kapálás, kőszedés stb

Mittas 2013.03.19. 13:07:44

@Színes Géza: Jó lenne, ha szólnának már....

Mittas 2013.03.19. 13:27:17

@Színes Géza: Milyen kőszedés? Ez mit takar?

Színes Géza 2013.03.19. 13:40:27

@Mittas: szántóföldön öassze kell szedegetni a köveket, hogy ne verje szét a gépeket.

Mittas 2013.03.19. 13:44:49

@Színes Géza: Ja, .... a férjem is ezt mondta, de azt hittem, vmi olyan is lehet, amire mi nem is gondolunk. Azt hiszem túlmisztifikálom ezt az egészet.
Jó neked, hogy te azért már rendesen tudod, hogy mire számíts, ha menni kell. Úgy az utazás kapcsán, mint a munka terén.

Színes Géza 2013.03.19. 13:58:40

@Mittas: néha az eke után kell menni és egy kosárba dobálni a köveket, néha fekszel egy gépen és úgy kell a követ szedni.
utazás sima ügy, azon ne parázz. kapsz egy részletes tervet + lesz nálad egy dán sim, amiről telefonálsz, ha gáz van.

Mittas 2013.03.19. 15:17:43

@Színes Géza: Az utazási tervvel kapcsolatban kérdezném, hogy rugalmasok? Pl, ha én tudok olcsóbb vagy más variációt az utazásra, akkor is áll a támogatás?
Azt megkérdezhetném, hogy milyen szintű nyelvtudással vágtál neki?

Színes Géza 2013.03.19. 16:17:44

@Mittas: nem valószínű, hogy jobbat találsz, de ha mégis tuti elfogadják :)
Suliban tanultam 2 évet, de elég bézik a tudásom. viszonylag sok szót tudok, nyelvtan szinte semmi.

rapalahal 2013.03.21. 18:43:05

Sziasztok!

Köszönöm az eddigi hozzászólásokat, már nagyon sok hasznos információt merítettem belőlük! Én tegnap előtt küldtem el a jelentkezésem az email címükre de azóta sehol semmi. Az lenne a kérdésem, hogy küldenek valami visszaigazolást vagy majd egyszer csak telefonálnak? Előre is köszi a választ!

csoszrobert 2013.03.25. 10:21:14

Hali! Ha van valaki aki a közelmultban számolt le az AA-tól, kérem írjon a csoszrobert.allaskereso@gmail.com-ra, vagy jelöljön be facebook-on: www.facebook.com/robert.csosz

Arra lennék kiváncsi, hogy leszámolást követően kb. mikor utalják át az utolsó bért?

Köszi!

csoszrobert 2013.03.25. 10:22:47

@csoszrobert: Már csak azért, mert a cég egyszerűen nem hajlandó erről tájékoztatni...

Mittas 2013.03.26. 17:07:25

@rapalahal: Minket egyszerűen csak felhivtak telefonon 2-3 nap múlva és kb egy héten belüli időpontot jelöltek meg az interjúra.

Mittas 2013.03.26. 17:09:05

@csoszrobert: Szia, én válaszolni nem tudok a kérdésedre, de érdekelne, hogy mért nem tájékoztatnak? Valami vitás helyzet alakult ki?

szandruska22 2013.04.18. 20:18:13

Én a barátommal jelentkeztem az AA-hoz és, nincs valami jó véleményem róluk. Mi már dolgoztunk Dániában, és úgy gondoltuk hogy ez miatt majd biztos hamarabb találnak nekünk munkát. Találtak is, egy-két heteseket de azt nem vállaltuk, mert semmi értelme, mi rendes és hosszú távú munkát szerettünk volna. Vártunk is egy-másfél hónapot, utána ajánlottak egy munkát úgy hogy 2 nap múlva lehet utazni. Mi elrendeztünk mindent itthon, egy nap alatt, erre hívnak hogy nem tudnak foglalni repjegyet mégse, nekünk kellene foglalni. Egy nappal utazás előtt!!!! Kérdem én, mire veszik le a pénzt ha nekünk kell repülőjegyet is foglalni? Elvileg van erre emberük aki megkeresi mindenkinek a lehető legolcsóbb utazási formát.
Na és mivel ugye állást keres az ember, nincs annyi pénze hogy csak úgy megrendelje a repülőjegyet két főnek, ezért közöltük hogy nem tudunk utazni, és nem ez volt megbeszélve az interjún sem. Arról volt szó, hogy ha szűk határidőn belül kell indulni,( márpedig 2 nap eléggé az szerintem) akkor fizetik a kiutazást, de erre persze az volt a válasz hogy ha maga a munka tart kevesebb mint egy hónapig, akkor fizetik a kiutazást. Tehát már semmi nem úgy ment ahogy az interjún szó volt róla.
A lényeg, tudnék még mesélni, vannak kint ismerőseim akik szintén nekik dolgoznak és nem igazán az várta őket ami itthon be lett ígérve.Egy igaz, a pénz, mert az annyi amit beígérnek. De az is nagy lehúzás. Én tudom, voltam már kint és háromszor annyit kapnak mások, ugyan azért vagy kevesebb munkáért. Kell a pénz igaz, de szépen vissza is élnek néha a helyzetükkel....

AndreasAgro 2013.05.27. 14:52:54

@csoszrobert: Kedves Róbert! A béreket mindig a tárgyhónapot követő hónap 10. napjáig fizeti az AndreasAgro.

AndreasAgro 2013.05.27. 15:17:49

@szandruska22: Kedves Szandruska! Való igaz, hogy gyakran néhány napon belül kell indulni a munkára. Ez mindig elhangzik az interjún is.
A kiutazás költségét alapvetően a munkavállalóknak kell állni, ez teljesen független attól, hogy mennyi időn belül kell kiutazni.
Az nehezen képzelhető el, hogy bárkinek ne segítene a cég jó árú utazást találni. Az más kérdés, hogy a jegyekért alapesetben a munkavállaló kell fizessen.
Egyébként érdemes néhány hetes munkára is kiutazni, mert különösen ilyenkor szezonban, jó esély van arra, hogy a munka végeztével adódik egy másik lehetőség, amire tovább lehet menni. Bár ez nem garantált, hiszen függ attól, hogy a beérkező rendelések és a munkavállaló tapasztalata mennyire felel meg egymásnak.
Ami a fizetést illeti, minden jelentkező pontos tájékoztatást kap a bruttó és nettó fizetésről és ez alapján el tudja dönteni, hogy akar-e ilyen feltételek mellett szerződni.
Egy biztos: a szerződésben is rögzített fizetését mindenki, mindig, időben, leadózva megkapja!

Mittas 2013.06.15. 20:08:14

Párként a férjemmel január végén jelentkeztünk dániai munkára. Akkor azt mondták pár héten belül tudnak munkát adni. Azóta se kép se hang, pedig sztem a szezon már beindult Dániában.
Azzal tisztában vagyunk, hogy párként nehezebb jó megoldást találni a számunkra, de ennyire? Az agro irodájában ettől optimistábbak voltak, aztán még sincs semmi lehetőség azóta sem. :-(

AndreasAgro 2013.08.09. 09:09:57

@Mittas: Kedves Mittas! Ha rendelkeztek mezőgazdasági tapasztalattal (pl. tehénfejés, sertésgondozás) és tudtok alapszinten angolul vagy németül, akkor kell Nektek akadjon munka!
Ebben az esetben, akár be is telefonálhattok, hogy továbbra is vállalnátok munkát.
Tapasztalat és/vagy nyelvtudás nélküli munka kevesebb akad és ezekre rengeteg jelentkezőnk van.

Sortio 2013.10.02. 12:21:42

Megdöbbenve olvasom a kommenteket, és nem értem némelyik lúzert: én harmadszor vagyok kint velük, mindegyik alkalommal szezonális munkát kaptam 1 hónapra, de mindegyik esetben több mint fél évet kint lehettem. Minden héten felhívtak, hogy jól vagyok e, töltötték a kártyám rendesen, a fizu is megjött, amikorra igérték, elintézték az utazásomat, az adóhatóság sem kerget. A gazda kicsit nehéz eset volt, de minután beszéltek a céggel kezesbárány lett és jóba vagyok vele. Ja hogy sokat szednek le rólad? Menjél itthon ganét túrni 70 ezerért, ha nem tetszik. Mindenki él valamiből, ráadásul kinyalják a segged, mindent elintéznek helyetted, enked csak dolgoznod kell. Ja, hogy nem megy? Az már a te bajod. Meg vagyok elégedve,nekem nagyon jó lehetőség volt, ráadásul család mellett. Mindenképp dolgozni fogok nekik

gonala 2014.02.22. 15:40:41

3 heti munkabérem 42 ezer forint volt az AndreasAgronál..és nem egyedül én jártam így..hhmm..
Hiába a szép iroda az I.kerületben,a látszólag segítőkész munkatársak,amikor felelősséget kell vállalniuk és fizetni,akkor sunyogás van és egymásra mutogatás.
Keressetek másik irodát,de a legjobb ismerős által munkát vállalni.

esztar 2014.04.08. 19:43:01

Sziasztok.

Szeretném megkérdezni,hogy a német nyelvet mennyire részesítik előnyben az irodai elbeszélgetésnél és Dániában?
Most fejezek be majd április végén egy német "alapfokú" nyelvtanfolyamot és nagyon szeretnék már májusban dolgozni.
Még nem vettem fel a kapcsolatot az irodával.

Üdv.

esztar 2014.04.10. 13:42:50

@Sortio:

Szia.
Kint dolgozol még esetleg Dániában?
Szeretnék kérdezni 1-2 dolgot a munkák felől.

Birton 2014.08.08. 18:10:23

@esztar: szia fel szeretnem venni veled a kapcsolatot hogyha lehetseges..meg mindig Daniaban vagy?
nincs veletlenul egy facebook cimed?
az en cimem Alain Delon

Udv: Lajos (Erdely)

pimpilino 2014.08.28. 20:40:14

Mi barátnőmmel 2 hete küldtünk nékik önéletrajzot. Másnap hívtak, adtak időpontot. Bementünk, rá 4 napra mondták, hogy van krumpliszedés odakint, stb stb. Már megvan a repjegy, 4 nap múlva ('14. szept. 3.) indulunk, marhára izgulunk, és kiváncsiak vagyunk, mi lesz.

Qualine 2014.09.06. 22:07:55

#pimpilino:
Szia! Gondolom még nincs netetek, ha lesz, megírhatnád hogy milyen kint. Mi is készülünk ki párommal, kíváncsiak vagyunk a tapasztalatokra :)
Köszi előre is!

mano_0722 2014.10.30. 10:00:04

Sziasztok!
Tudnátok segíteni abban,hogy mit kell feltétlenül vinni (első utazásom lesz),milyen a szállás felszereltsége,mire figyeljek mindenképpen?
süti beállítások módosítása